De grote hockey polderdag 3 september 2016

24-8-2016
Al vele jaren verenigen clubs zich in de polder om alvorens het seizoen begint, een oefenwedstrijd te spelen. Dit is normaal gesproken altijd een week voor de echte competitie begint. Een leuke uitdaging, omdat dit geldt voor al deze clubs en alle teams in de omgeving (HIC, FIT, Xenios, Abcoude, AMVJ, Qui Vive, Mijdrecht en uiteraard MHC Amstelveen).

Het gave is dat de JC voor alle teams van MHC Amstelveen een tegenstander heeft gevonden. Dus we kunnen de bitjes, schoenen, scheenbeschermers en sticks weer uit de kast halen.

Een hele klus om de velden en teams in te delen, maar we gaan er vanuit dat iedereen staat te popelen om weer te hockeyen. Hoe leuk is het om
met z'n allen weer de velden te betreden en je vriendinnen weer in je armen te sluiten!

Wij hopen ook zeker dat er weer vele vrienden/ouders/opa's en oma's aan de kant staan om jullie aan te moedigen. Bij ons zijn de gehele dag de velden lekker bezet, dus wij verwelkomen jullie graag.

De Jeugdcommissie