Dames 1 organiseert Clinic, eten, safarifeest voor CD-jeugd

29-9-2016
Nieuwsafbeelding
Als Dames 1 willen wij samen met jullie een dag gaan hockeyen en een feestje vieren op zaterdag 15 oktober. We hebben al de eer om iedere thuiswedstrijd twee E'tjes van de week te hebben, maar nu is het jullie beurt!

Eerst geven we jullie twee uur een clinic waarbij we gaan hockeyen, nieuwe trucjes gaan leren en waar jullie ons kunnen laten zien wat voor talent jullie in huis hebben. Daarna schuiven we aan tafel voor een feestmaal zodat we ons voor kunnen bereiden op...    Het enige echte beestachtige CD feest!

Neem je allermooiste jungle of dieren outfit mee zodat we urenlang kunnen feesten op de allerleukste muziek van onze eigen DJ.

Ieder lid mag twee introducees meenemen, dus sleep je vrienden en vriendinnen mee! Geef jouw team (plus intro's) op via je coach of teammanager en zorg dat je er snel bij bent want er is plek voor de eerste 80 enthousiaste aanmeldingen.

Datum: 15 oktober 2016
Tijd: 16:00-22:00
Waar: Onze eigen mooie hockeyclub M.H.C. Amstelveen
Prijs: 15 euro (inclusief eten en drinken)
Voor vragen kun je ons e-mailen op [email protected].

Bitje en scheenbeschermers zijn verplicht dus vergeet ze niet en help je vrienden/vriendinnen het ook onthouden.

Wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen en kunnen niet wachten tot het zo ver is, jullie ook niet?
Tot 15 oktober!

Groetjes,