Barcommissie

De Barcommissie

De barcommissie is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de bar. Om dit voor elkaar te krijgen regelen wij de inkoop van producten, passen wij waar nodig het assortiment aan, roosteren wij bardiensten en nog veel meer.

De barcoleden die dit regelen zijn:

• Bas Vree (H1)  (voorzitter)
  • Lieuwer Haites (H1)
  • Fabian van Dalen (H2)
  • Maartje van Heck (DJ1)
  • Murielle Vree (D2)
  • Nanette Baudert (DJ1)
  • Vivian Hottentot (D2)
  • Pascalle Doppenbecker (D2)

Bar rooster zondag:

Het bar rooster voor de zondag wordt gemaakt aan de hand van het wedstrijdformulier. De eerste en laatste bardienst wordt altijd gedaan door een lid van de barcommissie. De eerste bardienst begint 1 uur voor het begin van de eerste wedstrijd. Daarna wordt er gekeken naar welk team als eerste klaar is met hun wedstrijd. Dit team wordt na de open dienst van de barcommissie ingedeeld. De tijd van een bardienst is meestal 1.5 uur, maar kan door allerlei factoren langer zijn. Ieder team wat daarna ingedeeld wordt heeft een bardienst van dezelfde lengte. De Sluitingsbardienst van de barcommissie start meestal 1 uur nadat de laatste wedstrijd gespeeld is.
LET OP!:
Het bar rooster wordt uiterlijk donderdag via de LISA app gepubliceerd. Het team moet dus zelf controleren of ze bardienst hebben!

De bardienst:

Als je bardienst hebt, mag er 1 consumptie p.p. gedronken worden. Voor de overige consumpties moet je gewoon betalen. Indien je hier misbruik van constateert, meld dit aan een van de commissieleden of iemand van het bestuur! Let er op dat als je bardienst niemand anders achter de bar komt, dan jullie zelf, leden van de barcommissie en het bestuur.

Kanttekeningen:
  • Sinds seizoen 2016-2017 zijn we Cashless. De enige die nog contant geld mag aannemen zijn leden van de barcommissie of het bestuur. Dit gebeurd alleen op evenementen.
  • De keuken is geen opslagplaats voor hockeyspullen/tassen/jassen van teamgenoten. Je mag tijdens je bardienst wel je eigen spullen in de keuken leggen.
  • 1 consumptie is een drankje of een broodje/patatje, geen Krat Bier of Megamix.

Bardienst doordeweek

Procedure

Algemeen: zorg ervoor dat niemand achter de bar komt zonder jullie toestemming.

1. Openen 20.00 uur. Sleutels ophalen bij Arend Lesage
  2. Frituur gaat niet aan op doordeweekse dagen.
  3. Indien nodig; koelkasten bar en koelkasten keuken bijvullen. Koelkasten moeten vol zijn!
  4. Let tussendoor op dat de laatste teams de veldlichten uit doen na de trainingen.
  5. Laatste ronde 23.00 uur. (later mag, hoeft zeker niet!)
  6. Tap afsluiten, bar schoonmaken, clubhuis aanvegen, kleedkamers afsluiten, keukendeur afsluiten, lichten uit en voordeur afsluiten (let op het lampje van het alarm!).
  7. Sleutels wegbrengen. Indien het licht uit is kunnen de sleutels door de brievenbus (en anders door kattenluik).
    INFO: [email protected]

De sleutels kunnen vooraf bij Arend gehaald worden en dienen achteraf ook weer ingeleverd te worden (mag volgende ochtend ook).

Heb je vragen of tips, vraag het ons of mail naar [email protected]!

Succes met je bardiensten.