Standaard Sponsorpakketten

Het startpunt van een sponsorovereenkomst met MHC Amstelveen is dat het een partnership betreft met wederzijds voordeel. We zullen naar aanleiding van deze brief dan ook graag e.e.a. nog verder met je willen doornemen om onze mogelijkheden en jouw wensen zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten

Onderstaand het overzicht van de "standaard” mogelijkheden en bijbehorende kosten die MHC biedt om als bedrijf de naamsbekendheid, de verbinding met sportiviteit en / of lokale relevantie en mogelijke acties binnen de 450 leden en alle bezoekers onder de aandacht te brengen.

Langs de velden*

Langs het hoofd(water)veld (veld 1), veld 2 en het mini-veld bij het clubhuis is ruimte voor het ophangen van een of meerdere sponsordoeken. De afmeting van deze doeken is 300x70cm. De mesh spandoeken kunnen worden voorzien van full-colour bedrukking. Ze zijn waterafstotend, winddoorlatend en ideale reclamedragers. De productie- en montagekosten zijn inbegrepen in het sponsorbedrag. De zichtbaarheid langs de velden kan op verzoek worden uitgebreid met grotere doeken achter het doel of specifieke sponsoring van elementen op het veld (dugouts, doelen) alsmede vlaggen bij het clubhuis.

Sponsordoek (300 x 70 cm) langs veld 1, lange zijde € 350
Sponsordoek (300 x 70 cm) langs veld 2, lange zijde € 300
Sponsordoek (300 x 70 cm) langs het mini-veld € 350

*De vermelde kosten zijn gebaseerd op een sponsorovereenkomst van 3 jaar. Indien de gewenste periode korter is dan 3 jaar dan bedragen de kosten per veld € 500. De zichtbaarheid langs de velden kan op verzoek worden uitgebreid met meerdere borden per veld of specifieke sponsoring van elementen op het veld (dug outs, doelen) alsmede vlaggen bij het clubhuis

Digitale zichtbaarheid (zichtbaarheid op digitale schermen in het clubhuis en op de website van MHC Amstelveen)
  • Narrowcasting op TV schermen in het clubhuis van MHC Amstelveen - € 250 per jaar, per scherm

In het clubhuis hangen twee grote TV schermen waarop wedstrijdtijden, uitslagen, nieuws, foto’s en video’s worden vertoond. Het scherm biedt tevens exposure mogelijkheden voor sponsors. Naast logo vermelding kunnen hier concrete acties worden gecommuniceerd om traffic te genereren. Het is zelfs mogelijk een kort promotiefilmpje te tonen. Gezien de relevantie van de informatie trekken deze schermen zeker de aandacht van leden en bezoekers. De vermelding wordt het hele seizoen vertoond.

• Banner met deeplink op de website van MHC Amstelveen - € 250 per jaar

Op de homepage van MHC Amstelveen (mobiel en desktop) is plaats voor een roulerende banner van 200 x 70 pixels op een prominente plek. De banner wordt voorzien van een doorklik (deeplink) naar een eigen webpagina (URL), waarop de sponsor relevante en commerciële informatie kan communiceren.

• Publicatie met deeplink in de nieuwsbrief van MHC Amstelveen - € 500

In de digitale nieuwsbrief die naar alle leden en de ouders van de jeugdleden wordt verzonden, kan een kort artikel worden geplaatst, waarin een actie of aankondiging van de sponsor wordt opgenomen. Dit artikel wordt voorzien van een doorklik (deeplink) naar een eigen webpagina (URL), waarop de sponsor verdere informatie kan communiceren. Hiermee worden in een keer 500 unieke contacten bereikt.

• Post met deeplink via de social media van MHC Amstelveen - € 500

Op de facebook of Instagram pagina’s van MHC Amstelveen, kan een korte post worden geplaatst, waarin een actie of aankondiging van de sponsor wordt opgenomen. Deze post wordt voorzien van een doorklik (deeplink) naar een eigen webpagina (URL), waarop de sponsor verdere informatie kan communiceren. Hiermee worden in een keer 600 – 1.000 unieke contacten bereikt.

Promotie tijdens evenementen van MHC Amstelveen - € 750 per jaar*

Jaarlijks worden meerdere evenementen voor leden en bezoekers georganiseerd, van een Pietentraining voor de jongste jeugd tot hockeytoernooien, zomerkampen, bbq’s en feesten voor iedereen. Als sponsor met een consumentenaanbod vormen deze evenementen een ideale gelegenheid om de deelnemers met het aanbod kennis te laten maken. Dat kan op verschillende manieren, met een stand, door middel van sampling of productverkoop, of door het leveren van een bijdrage aan de activiteit zelf.

* Tweemaal per jaar tijdens evenementen

Kledingsponsoring

MHC Amstelveen biedt diverse mogelijkheden voor kledingsponsoring. Een overeenkomst voor het plaatsen van een logo op wedstrijdkleding wordt altijd voor minimaal drie jaar aangegaan. Er kan worden gekozen voor de sponsoring van een of meerdere teams (trainingskleding), of de hele club. De maximale afmetingen van de logovermelding is vastgelegd in het bondsreglement van de KNHB.

Wedstrijdkleding* Positie prijs per jaar
Thuisshirt Borst € 7.500