Steunpilaren

In 2012 is er een club binnen de vereniging opgericht met als doel het opzetten van een platform voor ondernemers, om met andere ondernemers in contact te komen en mogelijk zakelijk meer voor elkaar te betekenen.

Tegenwoordig is sponsoring niet meer alleen het financieel ondersteunen van de vereniging, bedrijven willen daar (terecht) ook wat voor terug zien. Door exposure van hun beeldmerk, maar vooral ook door het netwerken met andere sponsoren en leden.

De "gunfactor” is dus groot, maar de drempel om daadwerkelijk te gaan ondersteunen moet wel laag zijn. We verlagen aan de ene kant de prijzen en verhogen aan de andere kant het aantal activiteiten, alles met het doel om de groep steunpilaren zo groot mogelijk te maken. Want hoe groter de vijver, hoe meer kans op zakelijk succes. En hoe groter de kans op zakelijk succes, des te hoger de "gunfactor bij u zal zijn.

We kennen 2 soorten Steunpilaren:

Steunpilaar
De netwerker in loondienst, de ZZP’er of MKB’er die niet beschikt over een groot sponsorbudget, maar wel actief wil deelnemen aan netwerkbijeenkomsten en zo interessant kan zijn voor de andere steunpilaren. Ook kan deze Steunpilaar een ingang zijn bij zijn eigen organisatie.
De Steunpilaar wordt uitnodigt voor de algemene netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoeken.
Kosten per seizoen: 250 euro

Steunpilaar Plus
De actieve netwerker, zoals een Steunpilaar, maar met een "grotere gunfactor”. Hij betaald iets meer, maar krijgt er dan ook meer voor terug. Naast de algemene netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoeken, zullen er ook een aantal exclusieve bijeenkomsten gedurende het seizoen worden georganiseerd. En is er de mogelijkheid om voor een kleine bijbetaling een extra persoon mee te nemen naar de bijeenkomsten. Om de exposure te vergroten, is het mogelijk om tegen een sterk gereduceerd tarief een reclamebord af te nemen. Zo heb je voor 750 euro per seizoen al een compleet pakket.
Kosten per seizoen: 750 euro

Op de pagina "Agenda” kunt u zien aan welke bijeenkomsten en bedrijfsbezoeken u kunt deelnemen

Heeft u de gunfactor?