Communicatie deskundige voor Jeugdcommissie

8-11-2017
(vacature voor: circa 2-3 uur per week)

Help jij mee? De jeugdcommissie zoekt ondersteuning!

De jeugdcommissie is op zoek naar iemand die ons kan helpen bij de communicatie van alle zaken omtrent de jeugd. Denk daarbij aan communicatiezaken rondom maandelijks het jeugdnieuws, jeugdbeleid, leuke activiteiten en werving van nieuwe jeugd.

Je maakt onderdeel uit van de Jeugdcommissie die eenmaal per maand vergaderen. Je vindt het leuk om hands on dingen op te pakken en de communicatie van de jeugd vorm te geven.

De jeugdcommissie bestaat uit: een voorzitter en 2 secretarissen, 6 jeugdcoördinatoren en de technische commissie.

Wil jij je aanmelden of wil je meer weten? Dit kan door het sturen van een e-mail naar [email protected] . De commissie neemt dan contact met je op om je wensen en mogelijkheden af te stemmen.

MHC-Amstelveen kan alleen als vereniging functioneren als er voldoende vrijwilligers zijn om de activiteiten te ondersteunen!!