Open dagen bij Hockeyclub Amstelveen

13-5-2019
Kom jij ook bij ons hockeyen? Open dagen bij Hockeyclub Amstelveen

Kom op woensdag 27 maart en vrijdag 24 mei 2019 langs en doe vrijblijvend mee.

Programma
Op de open dagen kan je ervaren hoe leuk deze teamsport is. Iedereen tussen de 6 en 12 jaar oud is welkom om kennis te maken met hockey en onze leuke hockeyclub. Onze trainers en leden kunnen alles vertellen over de sport en over de club. Kom hockeyen en neem je vriendje of vriendin ook mee!

Er is een speciaal trainingsprogramma:
  • Van 16:30-17:45 voor kinderen van 6 t/m 9 jaar
  • Van 17:45-19:00 voor kinderen van 10 t/m 12 jaar
Deelname is gratis! Aanmelden voor de Open Dagen is niet nodig, het enige dat je mee moet nemen is sportkleding en sportschoenen (eventueel scheenbeschermers en een bitje). Na afloop is er voor iedereen wat te drinken in het clubhuis. Als je het leuk vindt kun je nog drie keer op proef mee trainen of direct lid worden en komen hockeyen bij de leukste hockeyclub van Amstelveen!
Voor meer informatie mail naar: [email protected]

Zaterdaginstuif
Kinderen van 4 tot 7 jaar kunnen meedoen aan de Funkey zaterdaginstuif. De Funkey zaterdag instuif elke zaterdag om 10.00 uur op het hoofdveld.
Adres: MHC Amstelveen, Startbaan 9 te Amstelveen